Feb 7, 2005

back to my normal life

Alhamdulillah...satu amanah yg amat berat utk saya bawa telah selamat ditunaikan.. syukur alhamulillah. I'm feel release & free now, bestnya.. ringan kepala ini dari segala intipati data yg banyak itu.

Dua-tiga hari ini saya meluangkan masa sepenuhnya bersama Faris... cover part yg missed sebelum ini. Sekarang biarlah hubby pulak yg berhempas pulas menyiapkan kerjanya.

Mengemas rumah yg selama ni tunggang-langgang, membuat kembali kerja-kerja rumah yg terbengkalai... seronok, puas bila semua itu dapat saya lakukan tanpa memikirkan research work di lab. Seronok tengok tulip saya membesar dan akan kembang tak lama lagi, entah sempat ke idak dgn saya di Jepun ni.
Si cilik saya pula mulalah menyibuk, dia banyak memiliki ciri-ciri saya... suka mengemas, teliti dll. Tapi di usianya yg sebegini bukan makin rapi rumah dibuatnya, semakin haru jadinya.

Semoga sikap rajinnya ini akan di bawa hingga ke besarlah hendaknya.