Jun 1, 2006

I`m back again

Faris & Brooke at Kids House
Sudah hampir 2 setengah bulan saya dan Faris di sini. Alhamdulillah semua berjalan seperti yang di rancang. Faris pula menunjukkan perkembangan yang +ve dengan persekitaran barunya di Kids House. 3 bulan Faris sempat bersekolah di sekolah kebangsaan, saya sengaja menangguhkan hari kami berangkat ke Jepun semata-mata kerana persekolahan Faris. Selama 3 bulan juga saya menjadi surirumah sepenuh masa, sibuk menguruskan anak teruna saya yang seorang ni. Saya yakin walaupun hanya 3 bulan pelbagai pengalaman mungkin terpahat dalam hati Faris tentang school life nya di Malaysia. Ada sekali sekala saya cuba menanyakan tentang perkara tersebut... cuma jawapan yang Faris berikan " I like here (japan) ". Insyallah jika ada kesempatan saya akan cuba mencoretkannya di sini.
Kesibukan harian terus memburu kami di sini. Kekadang saya terfikir apa akan jadi dengan Omoi-de ini..!
Dengan sedikit masa terluang yang mungkin ada, saya akan cuba mengabadikan kenangan Faris di sini, semoga segala yang kami lalui kelak akan menjadi omoi-de buat selama-lamanya.