Mar 3, 2005

report

Rehat panjang saya dari menulis blog ni. Satu minggu laptop ini saya tak sentuh.
Seminggu melayan ma/abah & adik-adik, jln sana jln sini, makan itu dan ini... shopping sakan mereka. Dari segi makanan jepun cuma ma aje yg ada sedikit barrier.. yg lain ok. Maklumlah ikan mentah.. kalau dok teringat ikan kat malaysia mana lalu nak telan.
Faris pulak bukan main seronok sepanjang minggu lalu. Saya dah tak dijadikan teman mainannya. Jenuh la chik Su melayan. Kemuncak percutian mrk saya bawa ke Tokyo Disneyland. Kami bermalam di Sun Route Plaza Hotel, salah sebuah hotel di Tokyo disney resort. Dari segi harga boleh lah under budget.. considerable. Kepada sesiapa yg belum kesana.. jgn lepas kan peluang ini. Seronok dpt bergambar dgn all the cartoons character (mickey, minney, pooh, peter pan, snow white, etc). Tetapi cuaca yang agak sejuk menyukarkan mrk merasai semua attractions disana.
Sekarang ma/abah dah selamat sampai di msia. Semoga perubahan cuaca yg ketara tidak memudaratkan kesihatan mrk. Suhu di sini around -4 centigrade di msia pulak 40 centigrade. Cuba bayangkan...
Saya pula masih meneruskan rutin harian saya disini.. menghabiskan saki-baki kehidupan di Yamagata sehingga akhir Mac, dan kehidupan baru akan menanti kami di Nagoya. Satu cabaran akan hubby saya lalui di sana nanti. To my lovely hubby..I know you can do it.