Aug 1, 2005

hari yg di tunggu sudah tiba

Hari yg ditunggu sudah tiba...

"yeye ari ni papa balik...yeye"

begitulah faris mengambarkan perasaan gembiranya sewaktu dlm perjalanan ke tadika pagi tadi.

Bagi saya juga, hari ini adalah hari yg paling gembira. Jika dulu saya yg merasai keseronokan pulang ketanah air dan kepulangan kita dinanti oleh org2 tersayang. Sekarang giliran saya pula merasai menanti kepulangan org yg disayang. Begini rasanya...

Terima kasih pada hubby cox sanggup balik dlm bulan Osos ini semata-mata utk meraikan satu hari yg begitu bermakna dlm sejarah kehidupan rumahtangga kami.
Terfikir juga... alangkah lebih seronok bila sewaktu hubby ada di msia ni saya tak perlu ke ofis. Tapi ofis tu bukan bapak saya punya mana boleh buat sesuka hati. Tanggungjawab wajib dilaksanakan.
Dan yang pasti kesibukan tugas harian saya akan semakin bertambah.

Kemaafan saya pohonkan kepada semua yg setia mengunjungi blog ini kerana kerap kali kunjungan kalian saya hampakan.
'Tok-tok'...
'tuk-tuk'...
semacam kedengaran bunyi org dtg berkunjung kemari,tapi saya jarang ada di rumah. Bukan tak nak update tapi kesibukan tugas yg membataskannya. Terfikir juga, perlukah saya 'resign' dari tugas sambilan ini...!