Aug 5, 2005

have a nice weekend

Hari Jumaat ialah hari yang paling tough dlm weekly schedule saya, first lecture pukul 8 am dan until 10am-12pm lecture tanpa henti selama 2 jam. Sampai kering tekak ini membebel-bebel dlm kelas.
Faham ke depa tu yek? Soalan itu selalu bermain di benak fikiran saya, saya cuba mempersembahkan yg terbaik tapi kekadang terfikir mungkin itu bukan yg terbaik bagi student. Macam nilah, time kita jadi student dulu dok 'nayamu'=worried dengan study kita, time kita nak ajar student dok 'nayanu' dlm hal yg macam ini pula.

Dalam apa-apa hal sekali pun tempoh permulaan adalah suatu masa yg paling sukar utk kita hadapi/lalui.

For me I'm always stick to what Aristotle had ever said "We are what we repeatdly do. Excellence, then, is not an act, but a habit".

By the way, esok cuti...
Saya rasa lega sangat hari berkerja dah ditukar ke 5 hari. Boleh rehat puas-puas pada weekends. Weekend kali ni special.

Kata faris pagi tadi..

Faris: Mama jom lah g bukit esok.
Me : Haa bukit ! Bukit mana faris nak g ni..

Papa pula menyampuk "Bukit tinggi la... ".
La saya dah hampir lupa planning yg dah hubby set-kan sebelum dia balik dari Jepun lagi.