Sep 24, 2006

sehari sebelum ramadhan

sebelum mendaftar menjadi samurai selepas menjadi samurai
pameran bomba di Noritake garden
buat tatapan tok ma & tok we
Kami membawa Faris melawat Nagoya castle pada hujung minggu, memandangkan dah lama sangat tak bawa dia berjalan ke mana-mana sejak kebelakangan ini. Kami menghabiskan masa selama lebih kurang sejam di sana.

Selepas menikmati lunch kami ke
Noritake garden pula, kali ini bukan utk Faris tapi utk mamanya. Sudah lama saya merancang hendak ke sana cuma asyik tak jadi saja. Kalau di US terkenal dgn corella, di UK dengan bermacam2 royal nya, di sini pula dgn noritake. Noritake ni designnya boleh tahan tapi yang saya tak tahan harga2nya sungguh mahal. "Tunggulah bila abg dah jadi prof baru boleh beli tanpa memikirkan itu dan ini ye" bisik saya pada hubby sambil melihat set tea cup yang saya ambil dan letak... entah ke berapa kali. Hubby tersenyum balas memberi reaksi yang positif.

Setelah puas membiarkan Faris bermain toys di ruangan yang disediakan khas utk anak2, kami segera pulang kerana malamnya kami akan solat terawikh di masjid
Nagoya.

Selamat berpuasa saya ucapkan kepada semua umat islam. Semoga kita mendapat keberkatan di bulan yang mulia ini. Insyaallah...