Dec 14, 2006

Confirm C.P

Memang sah saya kena chicken pox (C.P). Inilah yang dinamakan ujian serta dugaan. Di tempat asing saya diduga.

Ianya betul-betul mencabar, nak naik bus-train-taxi kena survey satu persatu cari stesen, nak ke satu-satu tempat perlu buka tutup map, .... apa yang mampu saya lakukan teruskan langkah dan tawakkal. Tebalkan muka... ada orang pandang saya semacam! Entah-entah mrk ingat saya mengidap penyakit kulit.

Alhamdulillah apa yang perlu diselesaikan berjalan lancar.

Esok hubby dan Faris akan berangkat ke sini. Saya pula tidak akan ke NZ, lagipun conference saya dah lama selesai, nasib baik ada hubby... dia yang tolong registered and took all the documents for me, except for the presentation part. Orang mechatronics nak bercakap tentang materials mana boleh !(*~*)!

Catatan kali ini akan kekal sebagai kenangan saya sepanjang hayat.

I wish... tomorrow is better than today.